  • 1. Data: 2007-05-06 14:01:37
    Temat: Zwrot podatku vat przy budowie budynku handlowo-usługowego
    Od: Rob <1...@g...com>

    Witam:-)
    Mam pytanie odnośnie budowy budynku handlowo - usługowego.
    Chcę w tym roku wybudować taki budynek i interesuje mnie czy należy mi
    się zwrot vatu.
    Budynek będzie budowała nowo powstała spółka cywilna która zleciła
    wykonanie całości robót firmie budowlanej.
    Jeżeli jest możliwość ubiegania się o zwrot podatku to czy można o ten
    zwrot ubiegać się już podczas budowy tzn.zaraz po otrzymaniu
    pierwszych faktur które będę musiał zapłacić firmie budowlanej.
    Z góry dziękuje za odpowiedź.

    Pozdrawiam Rob

  • 2. Data: 2007-05-06 17:21:59
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Rob wrote:
> [...]
    > zwrot ubiegać się już podczas budowy tzn.zaraz po otrzymaniu
    > pierwszych faktur które będę musiał zapłacić firmie budowlanej.

    Zwrot jeśli wyjdzie, ale raczej odliczenie na zasadach ogólnych.
    Zadbaj o odpowiednią kwalifikację faktur od firmy budowlanej,
    i o dokumentację wartości wytwarzanego obiektu.