  • 1. Data: 2005-07-21 16:28:18
    Temat: Zwrot podatku (za mały)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Dostałam zwrot nadpłaconego podatku, jednak suma na koncie jest
    mniejsza od kwoty z PITu. Na pierwszy rzut oka wyglądało, jakby
    przelana suma była mniejsza o kwotę 1% na OPP, ale po dokładnych
    przeliczeniach wyszło, że jest mniejsza _prawie_ o ten 1% (konkretnie
    nadpłata z pitu-1% na OPP+3,7zł). Zanim zacznę odbijać się od
    kolejnych telefonów, pań ipokojów w US, chciałabym zapytać na grupie
    skąd może się brać ta różnica. Czy pomyłka US, czy moja pomyłka skorygowana
    przez US, czy coś jeszcze innego?

    TIA
    Renata

  • 2. Data: 2005-07-21 17:18:48
    Temat: Re: Zwrot podatku (za mały)
    Od: bronek michalski <b...@g...com>

    Renata Gołębiowska wrote:
> [...]
    > kolejnych telefonów, pań ipokojów w US, chciałabym zapytać na grupie
    > skąd może się brać ta różnica. Czy pomyłka US, czy moja pomyłka skorygowana

    Na konto czy przekazem pocztowym?. Bo jeżeli przekazem, to z tego co
    pamiętam US sobie liczy za tą usługę około 14 zł.

    p.b

  • 3. Data: 2005-07-21 19:03:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dboldg$oc7$1@nemesis.news.tpi.pl>, bronek michalski wrote:

    > Na konto czy przekazem pocztowym?. Bo jeżeli przekazem, to z tego co
    > pamiętam US sobie liczy za tą usługę około 14 zł.

    Na konto. I różnica jest zdecydowanie dużo większa, niestety.

    Renata

  • 4. Data: 2005-07-21 20:04:15
    Od: "alug" <o...@k...go2.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" napisał w wiadomości
    waw.pl...

> [...]

    A moze mialas jakies niezaplacone mandaty? :)

    Pozdrawiam,
    alug(kobieta)

  • 5. Data: 2005-07-22 06:33:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dbov3v$8ah$1@news.rsk.pl>, alug wrote:

    > A moze mialas jakies niezaplacone mandaty? :)

    Też nie. No nic, chyba będę musiała zadzwonić, choć nie chce mi się
    rozgrzebywać tego i psuć sobie humor przed wyjazdem.

    Renata

  • 6. Data: 2005-07-22 08:12:52
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@9...acn.waw.
    pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > kolejnych telefonów, pań ipokojów w US, chciałabym zapytać na grupie
    > skąd może się brać ta różnica. Czy pomyłka US, czy moja pomyłka skorygowana

    Dziękuję za podpowiedzi, żadna nie była trafna, ale może ktoś będzie
    zainteresowany rozwiązaniem. No, gapa po prostu jestem. Sama napisałam
    podanie (na swoje usprawiedliwienie mam, że kilka miesięcy temu) o
    wspólne rozliczenie niedopłaty z PIT38 z nadpłatą z PIT37 i stąd ta
    różnica.

    Renata