    From: "be_er" <b...@n...gazecie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zwrot różnicy VAT
    Date: Thu, 29 Jun 2006 20:18:56 +0200

    Witam!

    Wiem, że temat był maglowany, ale mimo wszystko zapytam:
    - drzwi (ościeżnica plus skrzydło) z MDFu można uwzględniać we wniosku o
    zwrot różnicy VAT? W wykazie mat.bud. (załącznik do ustawy) podano wyraźnie
    "Okna i drzwi, ościeżnice i progi drewniane" - więc nie wiem. Na fakturze z
    tymi drzwiami jest "dziwny" indeks PKWiU: "86-02440" (dla ościeżnicy) i
    "66-41347" (dla skrzydła), natomiast w wykazie-załączniku do ustawy
    wspomniana pozycja ma indeks: "20.30.11".
    Więc jak"? Definitywnie NIE?
    - zabudowa wnęk - co z tym? Na fakturze nie mam podanego indeksu pkwiu, więc
    nie wiem, co z tym zdziałać. Kwota dość znacząca....

    Pozdrawiam
    I z góry dzięki