    From: "Michael" <m...@k...jest.na.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zyski z Allegro
    Date: Mon, 29 Mar 2004 23:24:34 +0200

    Witam

    Czy jeśli kupie np. samochód na Allegro, wyremontuje go, podniosę wartość
    czy mogę go tak po prostu sprzedać nie płacąc żądnych podatków?

    Czy jeśli kupie coś na jakieś aukcji, potrzymam w domu dwa dni a potem
    sprzedam komu innemu trochę drożej także nie muszę płacić podatków?

    Czy jeśli podaję do hurtowni i nakupię tam dużo towaru (na własne potrzeby)
    a potem ten towar jednak wyda mi się zbędny i sprzedam go na Allegro również
    nie płacę podatków?

    Zakładając, że w żadnym z tych przypadków nie mam założonej własnej
    działalności gospodarczej... w którym przypadku łamię prawo i dlaczego?