  • 1. Data: 2017-06-01 19:22:03
    Temat: abonament rtv
    Od: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ja cię kręcę, człowiek wchodzi na stronę rano są jakieś informacje,
    wchodzi na stronę wieczorem, wszystko poznikało...

    jak to jest z multiroomem? rano wyczytałem, że 1 abonament = wiele
    odbiorników... ale co to ma wspólnego z multiroomem?

  • 2. Data: 2017-06-05 13:07:28
    Temat: Re: abonament rtv
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU" napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ogpig3$l3v$...@n...news.atman.pl...
    >ja cię kręcę, człowiek wchodzi na stronę rano są jakieś informacje,
    >wchodzi na stronę wieczorem, wszystko poznikało...

    Orwell 1984 sie klania, tam trzeba bylo papier podmieniac, ale
    technika poszla naprzod :-)

    Aczkolwiek w przypadku wiadomosci nieprawdziwych czy nieprecyzyjnych
    to akurat sie przydaje.

    >jak to jest z multiroomem? rano wyczytałem, że 1 abonament = wiele
    >odbiorników... ale co to ma wspólnego z multiroomem?

    Multiroom jest przeciez na wiele odbiornikow.

    Ale wiele odbiornikow w jednym mieszkaniu prywatnym to jeden
    abonament, dopiero w firmach inaczej.

    J.