    From: "PiotrB." <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: adres sprzedawcy na fakturze VAT
    Date: Thu, 12 Jul 2007 12:20:48 +0200

    Witam,

    Otrzymałem faktuę VAT, na której w adresie sprzedawcy
    brakowało ulicy i numeru budynku. Zwróciłem na to uwagę sprzedawcy.
    Sprzedawca przystawił na tej fakturze pieczątkę firmową
    z prawidłowym adresem i stwierdził, że to wystarczy.

    Czy to wystarczy aby faktura była prawidłowa
    i abym mógł zaliczyć ten koszt do kosztów uzyskania przychodów?

    Mnie się wydaje, że nie, ale może się mylę?
    Nie wiem teraz czy wysyłać noty korygujące czy nie
    (bo faktur takich mam niestety więcej od tego sprzedawcy).

    Piotr