  • 1. Data: 2003-08-29 10:23:52
    Temat: akcyza od 1 wrzesnia
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    poniewaz od 1 09 2003 wymiar i pobór podatku akcyzowego nalezy do zadan
    organow celnych mam pytanie czy deklaracje akcyzowa za miesiac wrzesien (do
    25 pazdziernika) wysylamy tylko do urzedu celnego? czy tu i tu? a co z nr
    kont dla akcyzy? zmienily sie? bo w US nic mi nie mogli powiedziec 'napewno'

    vladi

  • 2. Data: 2003-08-29 10:55:35
    Temat: Re: akcyza od 1 wrzesnia
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > poniewaz od 1 09 2003 wymiar i pobór podatku akcyzowego nalezy do zadan
    > organow celnych

    a poza tym co za deb*l wymyslil zeby wprowadzic dodatkowy urzad, teraz
    deklaracje beda wysylane do dwoch zamiast jednego urzedu (rozumiem ze to w
    ramach uproszczenia aparatu fiskalnego)

    teraz beda mnie kontrolowac jeszcze celnicy !!!! co za paranoja, zatrudnie
    dodatkowa osobe do obslugi kontrolerow (US,UC, PIP, PIH, Sanepid, Straz
    pozarna, UDT, ZUS)

    a w dodatku w urzedach celnych nic nie wiedza.

    vladi

  • 3. Data: 2003-08-29 14:09:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z tego co wiem, to cała operacja będzie wyglądała w ten sposób, że po prostu
    część pracowników z jednego urzędu przejdzie do drugiego. Na pewno tak
    będzie w wypadku UKS. Stąd może wynika ta niewiedza. Bo w UC jeszcze ich nie
    ma, a ci są w US nie wiedzą, jak będzie w UC.

    Swoją drogą, to nie rozumiem, dla czego UC i US nie mogą być jedną firmą. Na
    granicy byłyby Graniczne Urzędy Skarbowe i tyle.

  • 4. Data: 2003-08-29 20:26:24
    Od: "Ingle" <m...@p...tlen.pl>

    > a w dodatku w urzedach celnych nic nie wiedza.

    no przeciez urzedasy nie sa od 'wiedzenia' tylko od 'wymagania'. a ty biedny
    podatniku martw sie sam. bo ty jestes od placenia ciezkich pieniedzy za
    prace tych debili w urzedach. tylko ze oni jeszcze nie wiedza, ze pracuja za
    nasza kase. dowiedza sie jak bezrobocie w kraju siegnie 50%. a na to
    wystarczy tylko poczekac

    pzdr
    Ingle

    -
    NoSpamRulezzz
    -

  • 5. Data: 2003-08-31 15:35:52
    Od: "Tomasz P." <p...@p...onet.pl>

    to nie tak..ja jestem takim urzedasem ktory przechodzi z uks do uc. nic nie
    wiem bo nie wie nikt, gora huj wie co robi,nikt sie niczym nie interesuje a
    ja dostaje opieprz od podatnikow:)A osobiscie uwazam ze te przejecie akcyzy
    przez uc to wielka bzdura,unia tego nie narzuca nikomu,tylko nasi politycy
    wpadli na taki poroniony pomysl.Teraz podatnik bedzie zapierdalal do kazdego
    urzedu z czyms innym,ale jaja,chyba chodzi o to aby utrudnic dzialalnosc...I
    wierzcie mi..sa noramlni jeszcze urzednicy na tym swiecie:)