  • 1. Data: 2003-08-29 10:22:52
    Temat: duża ulga mieszkaniowa
    Od: "Monika" <m...@m...pl>

    mam pytanie dotyczące dużej ulgi mieszkaniowej:
    mieszkanie zakupiłam w grudniu 2001 czyli w ostatniej chwili. Mieszkanie
    było w stanie surowym więc należało je uzdatnić do zamieszkanie i wg
    wszelkich interpretacji (w tym w gp) utrzymywano, że zakup mieszkania i
    wykończenie traktowane jest jako jedna inwestycja tak więc nie ważne jest że
    pierwsze wydatki na wykończenie mieszkania zostały poniesione w roku 2002
    (kiedy juz nie można było nabyć prawa do dużej ulgi). później jednak te
    interpretacje zaczęły się zmieniać - czy może ktoś wie jak jest z tym
    wykończeniem i dużą ulgą?

    mb