  • 1. Data: 2002-12-09 21:06:01
    Temat: alarm w wynajmowanym lokalu
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    założyłam alarm w lokalu który wynajmuję (wartość >3500 zł).
    Nie ma innej możliwości niż amortyzowac podatkowo ze stawką 10%??

    Na stronach inforu przeczytałam: "w przypadku, gdy podatnik (na podstawie
    zawartej umowy) dokona remontu obcego środka trwałego w zakresie
    przekraczającym rozmiarami bieżące naprawy, to remont ten może być uznany u
    niego za koszt uzyskania przychodu"

    Czyli mając dobrze skonstruowaną umowę mogę wymianę okien odnieść
    bezpośrednio w KUP (wymiana okien kosztowała 4500 zet).

    Magda P.