  • 1. Data: 2006-11-09 20:38:37
    Temat: amortyzacja
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Jestem tłumaczem i prowadzę działalność w mieszkaniu, mam na to wydzielony
    jeden pokój, a część opłat przypadających procentowo na ten pokój, wrzucam w
    koszty. Teraz jednak kupiłam mieszkanie nowe w stanie surowym i będę się tam
    przeprowadzać. Jeden z pokojów, zajmujący 20 % mieszkania, przeznaczony
    zostanie na biuro. Czy jest to inwestycja - środek trwały, którego wartość
    mogę podwyższyć o koszt wykończenia pokoju i amortyzować?

    Pozdrawiam

    ff