  • Data: 2005-08-08 19:31:07
    Temat: amortyzacja po ulepszeniu
    Od: <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów!
    Dopadło mnie coś czym nie zajmowałem się dotychczas
    Poczytałem ustawy. Poczytałem Wasze wypowiedzi.
    Mam pytanie, które stawiam w świetle zapisów art 32 ust. 3 ustawy o
    rachunkowości.
    Dlaczego po ulepszeniu środka trwałego dotychczas amortyzowanego stawką 20%
    nadal muszę taką stawkę utrzymać wydłużając okres amortyzacji? Przecież
    wartością niezmienną może być również okres amortyzacji a stawka może ulec
    zmianie.
    --
    PZDR, miszka_