  • 1. Data: 2002-07-06 20:50:05
    Temat: aparaty fotograficzen - grupa KRŚT
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Jaka grupa KRŚT jest właściwa dla: aparatu fotograficznego cyfrowego,
    obiektywu, lampy błyskowej.
    Jakoś nie mogę znaleźć grupy do której mogłabym to podczepić.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2002-07-07 16:48:08
    Temat: Re: aparaty fotograficzen - grupa KRŚT
    Od: "zbigniewx" <z...@p...onet.pl>

    > Jaka grupa KRŚT jest właściwa dla: aparatu fotograficznego cyfrowego,
    > obiektywu, lampy błyskowej.
    > Jakoś nie mogę znaleźć grupy do której mogłabym to podczepić.
    >
    > Maddy

    pl.rec.foto.cyfra

    Łączę Pozdrowienia
    Andrzej

  • 3. Data: 2002-07-07 19:43:47
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

    > pl.rec.foto.cyfra

    dobre ale wesoło :)))

  • 4. Data: 2002-07-07 20:10:01
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Bogdan K wrote:

    > dobre ale wesoło :)))
    ta.. tyle że głupio...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-07-07 22:55:08
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz)

    zbigniewx wrote:

> [...]
    z> pl.rec.foto.cyfra

    ROTFL!

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)
    mailto:r...@s...pik-net.pl

  • 6. Data: 2002-07-08 08:33:31
    Od: "zbigniewx" <z...@p...onet.pl>

    Witam
    Może to głupie i śmieszne, ale tam jest wiele osób które
    handluja aparatami fotograficznymi cyfrowymi,
    prowadzą działalność gospodarczą, może oni wiedza do jakiej
    grupy zakwalifikować aparat cyfrowy.
    Trochę zastanowienia.
    az

  • 7. Data: 2002-07-08 08:59:17
    Od: "zbigniewx" <z...@p...onet.pl>

    Proszę bardzo , dowiedziałem sie w Minolcie Polska
    grupa 808.... traktuje sie jako sprzet wyposażenia ruchomy

    Teraz możecie sie smiać dalej
    a Maddy moze dalej mowic ze to głupie

    Pozdrawiam Was wszystkich
    Andrzej

  • 8. Data: 2002-07-08 16:40:25
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbigniewx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Proszę bardzo , dowiedziałem sie w Minolcie Polska
    > grupa 808.... traktuje sie jako sprzet wyposażenia ruchomy

> [...]
    Ewentualnie tutaj - chociaz aparatow sie nie doszukalem, a w mojej firmie
    ida nieco inaczej:
    http://www.podatki.pl/bazainfo/kst/301299a.htm

    Pozdrawiam
    Łukasz