1. Data: 2002-07-06 20:50:05
Temat:aparaty fotograficzen - grupa KRŚT
Od:Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka grupa KRŚT jest właściwa dla: aparatu fotograficznego cyfrowego,
obiektywu, lampy błyskowej.
Jakoś nie mogę znaleźć grupy do której mogłabym to podczepić.

Maddy

--
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
e-mail: m...@e...com.pl

2. Data: 2002-07-07 16:48:08
Temat:Re: aparaty fotograficzen - grupa KRŚT
Od:"zbigniewx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka grupa KRŚT jest właściwa dla: aparatu fotograficznego cyfrowego,
> obiektywu, lampy błyskowej.
> Jakoś nie mogę znaleźć grupy do której mogłabym to podczepić.
>
> Maddy

pl.rec.foto.cyfra

Łączę Pozdrowienia
Andrzej

3. Data: 2002-07-07 19:43:47
Od:"Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pl.rec.foto.cyfra

dobre ale wesoło :)))

4. Data: 2002-07-07 20:10:01
Od:Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan K wrote:

> dobre ale wesoło :)))
ta.. tyle że głupio...

Maddy

--
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
e-mail: m...@e...com.pl

5. Data: 2002-07-07 22:55:08
Od:r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz) szukaj wiadomości tego autora

zbigniewx wrote:

> [...]
z> pl.rec.foto.cyfra

ROTFL!

--
RoMan (2:484/8...@f...org)
mailto:r...@s...pik-net.pl

6. Data: 2002-07-08 08:33:31
Od:"zbigniewx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może to głupie i śmieszne, ale tam jest wiele osób które
handluja aparatami fotograficznymi cyfrowymi,
prowadzą działalność gospodarczą, może oni wiedza do jakiej
grupy zakwalifikować aparat cyfrowy.
Trochę zastanowienia.
az

7. Data: 2002-07-08 08:59:17
Od:"zbigniewx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę bardzo , dowiedziałem sie w Minolcie Polska
grupa 808.... traktuje sie jako sprzet wyposażenia ruchomy

Teraz możecie sie smiać dalej
a Maddy moze dalej mowic ze to głupie

Pozdrawiam Was wszystkich
Andrzej

8. Data: 2002-07-08 16:40:25
Od:"Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigniewx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Proszę bardzo , dowiedziałem sie w Minolcie Polska
> grupa 808.... traktuje sie jako sprzet wyposażenia ruchomy

> [...]
Ewentualnie tutaj - chociaz aparatow sie nie doszukalem, a w mojej firmie
ida nieco inaczej:
http://www.podatki.pl/bazainfo/kst/301299a.htm

Pozdrawiam
Łukasz