  • 1. Data: 2002-07-06 19:41:23
    Temat: konto dla stowarzyszenia
    Od: "hocus" <n...@d...gliwice.pl>

    Witam!

    Pewnie są na tej grupie osoby zorientowane co do oferty banków na konta dla
    osób prawnych (w tym wypadku chodzi o stowarzyszenie). Może mógłby mi ktoś
    doradzić / odradzić - z własnego doświadczenia - co wybrać?
    Potrzebne będzie kilka kont (dla oddziałów stowarzyszenia), koniecznie musi
    być zarządzanie kontem przez internet. Może któryś bank oferuje możliwość
    zakładania subkont tak, by do każdego subkonta można było zastrzec innych
    pełnomocników i indywidualny dostęp przez internet - tylko do określonego
    subkonta?

    Pozdrawiam i z góry dzięki za wszelkie informacje :-)

    Pozdrawiam
    Hocus

  • 2. Data: 2002-07-10 08:24:28
    Temat: Re: konto dla stowarzyszenia
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    czesc,

    ja mam konto dla stowarzyszenia w Kredyt Banku, ale chyba jest to
    konto takie normalne biznesowe. Nie we wszystkich bankach daja zalozyc
    konta dla stowarzyszen.

    Co do dostepu przez Internet dla osob fizycznych jest, a dla osob
    prawnych ma byc.

    Co do subkont to niestety nie wiem.

    Cena 25 zl / miesiac. Daja ubezpieczenie NW i Assistance.

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)