  • 1. Data: 2009-08-08 18:36:43
    Temat: art. 24c.8 updof - kolejność wyceny walut
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Czy ta kolejność wyceny dotyczy całości posiadanych walut,
    czy też na każdym koncie powinienem wyceniać osobno?

    Na logikę drugi wariant jest prawidłowy, bo w wariancie pierwszym
    powstają chwilowe absurdy typu wypływ 100USD z konta B powinien
    być rozliczony z uwzględnieniem kursu wpływu 100USD na konto A,
    jeśli na konto A wpływ tych 100USD nastąpił wcześniej niż na konto B
    (przy FIFO).

    Tylko co na to przepisy o rachunkowości (przeglądałem
    pobieżnie ustawę o rachunkowości ale nie mogłem się doszukać konkretnego
    przepisu) ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek