  • 1. Data: 2002-02-12 16:29:52
    Temat: bardzo prosze o pomoc
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Jak rozliczyc zaplacona z konta firmowego skladke zus-owska wlasciciela
    firmy-osoby fizycznej na pelnej ksiegowosci. Chodzi mi o to, ze skladke
    zdrowotna rozliczam w Pit-5 a nie przez ksiege. Mam na wb zaplacona skladke
    zdrowotna i spoleczna, i nie wiem z czym jak rozliczyc.
    Bardzo prosze o pomoc.
    pozdrawiam Kinga

  • 2. Data: 2002-02-12 16:40:09
    Temat: Re: bardzo prosze o pomoc
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Kinga napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >Bardzo prosze o pomoc.
    >pozdrawiam Kinga
    >
    >Ja płacone składki ZUS od własciciela księgowałam na konto rozrachunki z
    właścicielem 245- a na koniec roku z tego konta przeksięgowałam na
    803-kapitał
    Jolka

  • 3. Data: 2002-02-12 22:07:25
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > właścicielem 245- a na koniec roku z tego konta przeksięgowałam na
    > 803-kapitał
    > Jolka

    Dzieki Jola za pomoc.
    pozdrawiam Kinga