  • 1. Data: 2002-02-12 12:28:14
    Temat: sprzedaz ponizej kosztu zakupu
    Od: "ppp" <p...@p...onet.pl>

    witam...

    chcialem zapytac czy prowadzac handel (podzespoly komputerowe) dozwolona
    jest
    sporadyczna sprzedaz elementow ponizej kosztu ich zakupu? w tej branzy
    czesto zdarza sie,
    ze podzespol kupiony dzisiaj za 500zl juz za 2 tyg. nie ma szansy sprzedac
    sie za 400 - czy w takim
    wypadku mozna cos z tym bezkarnie zrobic?

  • 2. Data: 2002-02-12 15:31:50
    Temat: Re: sprzedaz ponizej kosztu zakupu
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 13:28:14 +0100, "ppp" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >sie za 400 - czy w takim
    >wypadku mozna cos z tym bezkarnie zrobic?

    Tak, o ile nie sprzedajesz rodzinie lub sobie...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-02-13 12:38:06
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    > Tak, o ile nie sprzedajesz rodzinie lub sobie...

    Czy jest to jakos obwarowane prawnie? Stopien pokrewienstwa?

    --
    Pozdrowionka
    __

  • 4. Data: 2002-02-13 19:17:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Feb 2002 13:38:06 +0100, Pawel Boguszewski

    >Czy jest to jakos obwarowane prawnie? Stopien pokrewienstwa?

    Nie wiem, ale najbezpieczniej wtedy sprzedawać osobom całkiem obcym,
    żeby kobntrola Ci nie zarzuciła, że generujesz sztuczne koszty. No bo
    przecież jeżeli kupisz komputer za 4tysiące i sprzedasz go sobie za
    100zł to generalnie wpisałeś sobie go w koszty, jako stratę, a
    komputer masz w domu. Jak sprzedasz obcemu, to też się będą pewnie
    zastanawiać dlaczego sprzedajesz ze stratą, ale łatwiej wytlumaczyć,
    że to własnie dlatego, że cena spadła.