  • 1. Data: 2003-12-12 10:36:20
    Temat: bariera transportowa inwalidy
    Od: "arthol" <a...@w...pl>

    Jestem z Wrocławia 16 lat temu miałem wypadek samochodowy, obecnie mam dawną
    pierwszą grupę inwalidzką, dostałem z Szczecina wezwanie do Sądu na rozprawę
    ktura odbędzie się o 9:00 rano,
    czy mam prawo przenieść ją do Wrocławia?
    lub prosze podajcie mi paragrafy na których mógł bym się obszeć w odpisie
    pozwu.

  • 2. Data: 2003-12-12 11:11:51
    Temat: Re: bariera transportowa inwalidy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Dec 2003, arthol wrote:
    [...]
    >+ czy mam prawo przenieść ją do Wrocławia?

    Rozprawę ??
    Nie. Może istnieć jakaś możliwość "przeniesienia" twojego
    przesłuchania (jest chyba "pomoc sądowa") czy jakoś tak, ale
    widziałem że pytałeś już na właściwej grupie (.prawo) bo
    tu to chyba jednak nie na temat :)
    Nie jestem prawnikiem, to i ci "sposobów" nie podam - odzywam
    się tylko w przypadkach (również na .prawo) jak mi się
    *wydaje* że przynajmniej coś wiem :[ !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-12-13 12:31:03
    Od: "arthol" <a...@w...pl>

    DZIĘKUJE

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

  • 4. Data: 2003-12-13 15:33:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Dec 2003, arthol wrote:

    >+ DZIĘKUJE

    wKF: możesz odpowiadać pod cytatem ? ;) (nie bić !)

    A dla porządku: hasło "pomoc sądowa" czy "pomocy sądowej"
    było ostatnio na .prawo w którymś wątku, potraktuj:
    groups.google.pl
    (-> zaawansowane szukanie) owymi tekstami :) (oraz
    nazwą grupy *.prawo, takoż zakresem dat) - powinno pomóc !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający z grupy na trochę)