  • 1. Data: 2002-03-05 18:14:45
    Temat: biuro rachunkowe
    Od: "Del" <d...@r...net.pl>

    Chcę otworzyć biuro rachunkowe, czy do tego potrzebne mi jest świadectwo
    Ministerswa Finansów , czy wystarczy zatrudnić osobę posiadającą takie
    świadectwo? Nadmieniam ,że chcę prowadzic książki przychodów i rozchodów i
    nie chodzi mi o doradztwo podatkowe.

    Pozdrawiam TireX

  • 2. Data: 2002-03-05 20:32:24
    Temat: Re: biuro rachunkowe
    Od: "Paweł J" <i...@k...net.pl>

    z tego co wiem to od początku 2001r. własciciel musi miec wykształcenie
    kierunkowe i odpowiednie zezwolenie.ale to trzeba by gdzieś było sprawdzic
    jeszcze na 100%

  • 3. Data: 2002-03-05 22:27:47
    Od: "miro" <m...@w...onet.pl>

> [...]
    > Ministerswa Finansów , czy wystarczy zatrudnić osobę posiadającą takie
    > świadectwo? Nadmieniam ,że chcę prowadzic książki przychodów i rozchodów

    TRZEBA mieć stosowne wykształcenie, bez tego ani rusz.

    miro

  • 4. Data: 2002-03-06 16:57:00
    Od: "Iwan" <s...@w...pl>

    Jesli chcesz zalozyc biuro rachunkowe musisz posiadac status doradcy
    podatkowego lub posiadac uprawnienia do sulugowego prowadzenia ksiag
    rachunkowych. Nie ma innej mozliwosci, chyba ze wejdziesz w spolke prawa
    handlowego z inna osoba posiadajaca take uprawnienia.

    Pozdrawiam
    Iwan