  • 1. Data: 2003-12-17 21:44:30
    Temat: błędne rozliczenie ?
    Od: "Michal" <k...@o...pl>

    W 2001 roku prowadziłam działalność gospodarczą, z końcem tego roku
    zawiesiłam ją. W 2002 roku wogole z niej nie korzystałam. Za 2002 rok
    rozliczyłam się w Picie 36 jako osoba fizyczna nie prowadząca działalności
    gospodarczej.
    W zeszłym miesiacu tego roku działalność została ponownie uruchomiona i w
    tym tygodniu dostałam pismo z Urzędu Skarbowego z wezwaniem w sprawie nie
    rozliczenia się z dochodów osiągniętych w 2002 roku z działalności
    gospodarczej, ale ich nie było. Jak to powinno wyglądać naprawde ?

    Monika