  • 1. Data: 2004-12-07 14:24:02
    Temat: bledny NIP pracownika
    Od: X Y Z <x...@p...pl>

    Hej,

    Czy może być jakiś wielki problem, jeśli pracownik (pełen etat) podał
    błędny NIP i taka sytuacja trwała przez 4 miesiące (sierpień-październik)?

    Co należy zrobić, aby US się nie przyczepił?
    Składki i podatki były odprowadzane. Inne dane poza NIP są poprawne. ZUS
    składki identyfikuje poprawnie (II filar).

    SIM

  • 2. Data: 2004-12-07 20:50:54
    Temat: Re: bledny NIP pracownika
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Hej,
    Hej

    > Czy może być jakiś wielki problem, jeśli pracownik (pełen etat) podał
    Co rozumiesz przez wielki problem?
    > błędny NIP i taka sytuacja trwała przez 4 miesiące (sierpień-październik)?
    Jaka sytuacja? Do czego ten nip był użyty?

    > Co należy zrobić, aby US się nie przyczepił?

    > Składki i podatki były odprowadzane. Inne dane poza NIP są poprawne. ZUS
    > składki identyfikuje poprawnie (II filar).
    A skąd wiesz? Po 4 miesiącach? to dokumenty jeszcze pewnie nie przetworzone
    nawet.

    PawełJ

  • 3. Data: 2004-12-08 06:42:51
    Od: SIM <x...@p...pl>

    PawełJ wrote:

    > Co rozumiesz przez wielki problem?

    No nie wiem ;) Czy US dostał taki NIP w jakiś dokumentach, czy otrzymuje
    dopiero po zakończeniu roku?
    ZUS dostał w zgłoszeniu, ale widać mu to nie przeszkodziło.

    > Jaka sytuacja? Do czego ten nip był użyty?

    Nie wiem - chyba w zgłoszeniu do ZUS, i - jeśli jest takowe - także do US.

    > A skąd wiesz? Po 4 miesiącach? to dokumenty jeszcze pewnie nie przetworzone
    > nawet.

    Po prostu składki na II filarze wszystkie są - po ok. 2 tygodniach od
    dokonania wpłat przez płatnika składek.

    SIM

  • 4. Data: 2004-12-13 18:40:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 07 Dec 2004 15:24:02 +0100, X Y Z <x...@p...pl> wrote:

    >Czy może być jakiś wielki problem, jeśli pracownik (pełen etat) podał
    >błędny NIP i taka sytuacja trwała przez 4 miesiące (sierpień-październik)?
    W przypadku ogolnym US jeszcze nie wie za kogo dostal te
    skladW^zaliczki na podatek.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 5. Data: 2004-12-13 19:01:47
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message

    (sierpień-październik)?
    > W przypadku ogolnym US jeszcze nie wie za kogo dostal te
    > skladW^zaliczki na podatek.

    a skąd US po PIT-4 to w ogóle ma wiedzieć. Ogólnie wg mnie wystarczy
    skorygować dokumenty ZUS i różne dokumenty kadrowe, do US nic nie trzeba
    wysyłać, bo przecież dopiero w momencie wystawienia PIT-11 z błędnym NIP
    mógłby być problem, o ile się dobrze orientuję, to żaden dokument z NIP
    pracownika nie idzie do US, dopiero rozliczenie roczne (chyba żeby jakieś
    "niszowe" PITy ;-)

    Magdi.

  • 6. Data: 2004-12-16 20:13:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 13 Dec 2004 20:01:47 +0100, "Magdalena"
    <m...@n...autograf.pl> wrote:

    >a skąd US po PIT-4 to w ogóle ma wiedzieć.
    No przeciez wlasnie napisalem ze nie wie.
    Odpisuj we wlasciwych miejscach w watku.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?