eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibrak wynagrodzeń i pit › brak wynagrodzeń i pit
  • Data: 2002-01-21 11:44:58
    Temat: brak wynagrodzeń i pit
    Od: "x" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Mam pytanie- firma- były pracodawca wystawia mi PIT roczny. Problem w tym,
    że za kilka ostatnich miesięcy roku nie wypłacał wynagrodzeń..
    Czy te nieopłacane miesiące mają się również znaleźć na PIT'cie? Co jeśli
    powstanie mi niedopłata? Stracę po raz drugi? (raz- brak wypłaty, dwa-
    wpłata podatku do US)? Czy jest na to jakiś sposób?? I drugie pytanie- czy
    jest określony termin, w którym taki PIT roczny powinien zostać mi
    doręczony? Co zrobić, jeśli firma nie dotrzymuje terminu?

    z góry dziękuję za informacje,
    pozdrawiam,
    X


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1