  • 1. Data: 2004-02-16 13:28:25
    Temat: drobne usługi krawieckie - jaki Vat?
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam, chciałbym prosić o wyjaśnienie takiego problemu. Moja dziewczyna ma DG
    jednoosobową ( handel art. pościelowymi, trochę pasmanterii) prowadzi KPiR,
    jest Vatowcem, ma kasę fiskalną.Chciałaby wykorzystać dość duże zaplecze ,
    postawić maszynę i rozszerzyć działalność o drobne usługi krawieckie dla
    ludnosci ( poprawki, obszycie firan itp.). Czy do tych usług dolicza się 22%
    VAt czy też jest jakaś inna stawka? Szukałem w necie, ale nie mogę
    znaleźć.Dlatego zwracam się z prośbą o poradę jak to jest z usługami ,albo
    wskazówki ,gdzie mam tgo szukać.
    Z góry dzieki.
    Mark

  • 2. Data: 2004-02-17 23:13:28
    Temat: Re: drobne usługi krawieckie - jaki Vat?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Feb 2004 m...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ wskazówki ,gdzie mam tgo szukać.

    - jest rozp. MF z 22 marca 2002 nt. "wykonania przepisów ustawy
    o podatku", zastrzegam że aktualność musisz sprawdzić - wejdź
    na isip.sejm.gov.pl i zapodaj tytuł i datę lub DU 2002 nr 216
    poz 1828 (jedna z nowelizacji) to znajdziesz listę nowelizacji :)
    W załącznikach jest lista towarów i usług z obniżonymi
    stawkami i zwolnieniami
    - hasła klasyfikacja towarów i usług. A nuż się na coś przyda...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)