    From: "lancelot" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: budowa domu + koszty działalności
    Date: Tue, 29 Jul 2003 11:24:24 +0200

    Pracuję w branży IT, mam firmę jednoosobową, chciałbym natomiast poszerzyć
    działalność o tzw. usługę Bed&Brekfest i zarabiać na wynajmie pokoi.. Gdzie
    moge znaleźć informacje na temat możliwości zaliczenia w koszty części
    budowy, projektu tak aby z jednej strony US się nie przyczepił a z drugiej
    strony zachować tzw. klauzulę ochronną na dom tak aby w razie niepowodzenia
    w biznesie - nie przepadł on na rzecz potencjalnych komorników... Interesuje
    mnie rozliczenie VATu, (budowa moze sie ciągnąć), czy zapisanie domu na żonę
    da to poczucie bezpieczeństwa ?? Jak się do tego wszystkiego zabrać .