  • 1. Data: 2004-10-16 17:24:02
    Temat: cd amortyzacji komputera
    Od: "Marzena" <m...@w...pl>

    jeszcze raz chciałam się przypomnieć i przedstawić dokładnie moje
    zapytanie: jak amortyzować komputer wartość netto 2700 + VAT 600zł.
    Interesuje mnie jak najszybsze zamortyzowanie. Będę wdzięczna za pomoc.

  • 2. Data: 2004-10-16 19:28:24
    Temat: Re: cd amortyzacji komputera
    Od: "ewa" <r...@o...pl>

    > zapytanie: jak amortyzować komputer wartość netto 2700 + VAT 600zł.
    > Interesuje mnie jak najszybsze zamortyzowanie. Będę wdzięczna za pomoc.

    najpierw ponaglasz grupę i rozpoczynasz nowy wątek a 45 min. później
    precyzujesz swoje pytanie w pierwotnym wątku.....
    nie zdziw się jak zaraz otrzymasz kilka odpowiedzi www.google.pl

    a wracając do pytania: ŚT o wartości do 3.500 zł możesz amortyzować
    jednorazowo

    pozdrawiam
    ewka

  • 3. Data: 2004-10-16 20:53:24
    Od: "ksiusza" <b...@o...pl>

  • 4. Data: 2004-10-16 21:57:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Oct 2004, ksiusza wrote:

    >+ Użytkownik "ewa" <r...@o...pl> napisał
    >+ > > zapytanie: jak amortyzować komputer wartość netto 2700 + VAT 600zł.
    [...]
    >+ > a wracając do pytania: ŚT o wartości do 3.500 zł możesz amortyzować
    >+ > jednorazowo
    [...]
    >+ Wpisujesz w koszty firmy (do 3500.-)

    Sprzeciw.
    MOŻESZ wpisać (a nie "wpisujesz"), prawnie to znaczna różnica :]

    Z powodów fafset razy wałkowanych na liście - ja bym jednak
    amortyzował a nie wpisywał "wprost".
    Wróć: ja *amortyzowałem* (jednorazowo) komp <3,5 kzł.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)