  • 1. Data: 2003-05-26 16:38:41
    Temat: certyfikat księgowy
    Od: mnemonik <K...@S...pl>

    Witam,

    Mam pytanie do osób, które są dobrze zorientowane w temacie tegoż
    certyfikatu. Mianowicie, czy wystarczającym kryterium o ubieganie się
    przyznania certyfikatu jest mgr ekonomii specjalność ekonometria i
    informatyka. Zaznaczam, że bez udokumentowanej praktyki księgowego.
    Oraz, czy ewntualnie ukończenie dodatkowych studiów podyplomowych z
    rachunkowości, może być pomocne, i czy będzie w takim przypadku
    konieczne udokumentowanie praktyki w zawodzie.

    pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2003-05-27 06:37:18
    Temat: Re: certyfikat księgowy
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Mon, 26 May 2003 18:38:41 +0200, mnemonik <K...@S...pl> wrote:

> [...]
    >rachunkowości, może być pomocne, i czy będzie w takim przypadku
    >konieczne udokumentowanie praktyki w zawodzie.

    Praktykę w zawodzie to zawsze musisz mieć.
    --

    Sławomir Dąbrowski