  • Data: 2014-01-17 20:53:06
    Temat: cesja umow/cesja dzialalnosci gospodarczej ?
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pisze w tym dziale gdyz jakos bardziej grupa skojarzona z dzialalnoscia
    gospodarcza...

    otoż, mam zawarte umowy w trybie uzp, prowadze dzialalnosc gospodarcza
    jednoosobowo. przyszlo mi na mysl (hipotetycznie) aby zakonczyc
    dzialalnosc ale nie chcialbym aby w niebyt poszly dochodowe kontrakty,
    pozawieranie w trybie ustawy prawo zamowien publicznych.

    mam wiec pytania:
    - czy jest mozliwe wskazanie innego wykonawcy ktory kontynuowalby
    przedmiot umowy do czasu zakonczenia okresu na jaki zostala zawarta ?
    - czy przepisy dopuszczaja taki warant czy raczej jest to niewykonalne i
    narazony bylbym na kary w zwiazku z rozwiazaniem umowy z przyczyny
    lezacej po mojej stronie ?
    - zakladam wariant taki, ze ktos z rodziny uruchamia dg i nastepuje np.
    cesja takiej umowy...

    sytuacja bylaby prosta gdybym byl w spolce, po prostu bym z niej
    wystapil i ktos inny by wszedl w jej sklad, firma nadal mialaby
    "osobowosc" i swiadczyla uslugi objete umowa...