  • 1. Data: 2004-06-14 10:49:22
    Temat: ciągniki siodłowe a VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Światełko w tunelu. MF zaczyna wydalac z siebie jakies wyjasnienia.

    http://www.infor.pl/pisma/index.php?str=o&P180=I78.2
    004.012.000003800

    mam nadzieję że link sie nie połamał ;-)

    Swoja drogą ciągnik to chyba jest pojazd specjalny (a tych ograniczenie
    odliczania VAT nie dotyczy). W końcu nie jest przeznaczony do
    przewożenia ludzi bądź ładunków a do ciągnięcia naczepy ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2004-06-14 10:53:48
    Temat: Re: ciągniki siodłowe a VAT
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Monday, June 14, 2004, 12:49:22 PM, you wrote:

    > Światełko w tunelu. MF zaczyna wydalac z siebie jakies wyjasnienia.
    > http://www.infor.pl/pisma/index.php?str=o&P180=I78.2
    004.012.000003800

    ===8<===
    Dokument zawiera 1988 znaków, pełna treść dostępna będzie po
    zalogowaniu się.
    ===8<===

    > mam nadzieję że link sie nie połamał ;-)

    Link jest małoużyteczny :-(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-06-14 10:59:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Hello Maddy,

    > Link jest małoużyteczny :-(

    Hmm... kuczem dlaczego mnie wpuszcza i o nic nie pyta?

    OK... wstawiam poniżej dla zainteresowanych.

    ****

    Czy można odliczać VAT od zakupu ciągników siodłowych oraz od paliw do
    takich ciągników - stanowisko MF

    "W związku ze zgłaszanymi pytaniami dotyczącymi stosowania art. 86 ust.
    3 i 5 oraz art. 88 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
    od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535) w odniesieniu do ciągników
    siodłowych, w celu zapewnienia jednolitego stosowania przepisów prawa
    podatkowego przez organy podatkowe oraz organy kontroli skarbowej, na
    podstawie art. 14 § 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. -
    Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr 137, poz. 926 z późn.zm.), uprzejmie
    wyjaśniam:

    Ograniczenie w zakresie wysokości kwoty podatku naliczonego, o którym
    mowa w art. 86 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od
    towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535), nie ma zastosowania do
    ciągników siodłowych. Tym samym nie stosuje się ograniczenia, o którym
    mowa w art. 88 ust. 1 pkt 3 cytowanej ustawy z dnia 11 marca 2004 r., do
    odliczenia kwoty podatku naliczonego zawartego w cenie paliw do napędu
    tych ciągników. Kwota podatku naliczonego przy nabyciu ciągników
    siodłowych oraz kwota podatku naliczonego zawartego w cenie paliw
    wykorzystywanych do napędu tych ciągników podlega odliczeniu na ogólnych
    zasadach określonych w cytowanej ustawie. Pojazdy te zgodnie z Polską
    Klasyfikacją Wyrobów i Usług mieszczą się zasadniczo w grupie ciągników
    drogowych i są one zaprojektowane, co do zasady, do ciągnięcia naczepy
    połączonej z tym pojazdem za pomocą siodła.

    Warszawa, 14 maja 2004 r. PP3-812-392/2004/JŁ/1585 PP"

    ***

    Może być? ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-06-14 11:12:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Monday, June 14, 2004, 12:59:06 PM, you wrote:

    [...]

    > Hmm... kuczem dlaczego mnie wpuszcza i o nic nie pyta?

    Musi kiedyś się zarejestrowałaś i włączyłaś opcję autologin...

    > OK... wstawiam poniżej dla zainteresowanych.

    Dzięki.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2004-06-14 11:37:59
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <cak0ek$6jr$1@atlantis.news.tpi.pl> Maddy napisał(a):
    > Hmm... kuczem dlaczego mnie wpuszcza i o nic nie pyta?

    Wykupiłaś abonament do ISP i nadal masz aktywne cookie...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 6. Data: 2004-06-14 11:49:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Wykupiłaś abonament do ISP i nadal masz aktywne cookie...

    No dobra. Za cos im płaciłam ale nie za to tylko za papierowe wydanie.
    I nie pamiętam żebym sie kiedys logowałam, zresztą zadnego loginu nie
    dostałam.
    Przychodzi mail z informacja o nowym wydaniu, klikam w link i jest.
    Ja tam się nie znam, to czary jakieś. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl