  • 1. Data: 2003-06-02 10:10:20
    Temat: ciaza a likwidacja pracodawcy
    Od: "magdha" <m...@w...pl>

    Witajcie:))
    Mam pytanie a wlasciwie kilka pytan do grupowiczow, ktorzy znaja sie troszke
    na prawie pracy. Chodzi mi o to, w jaki sposob chroniona jest kobieta
    zatrudniona od ok. 3 lat na umowe na czas nieokreslony, ktora dowiaduje sie
    ze jest w ciazy, a niestety jej pracodawca lada miesiac likwiduje firme.
    Czy obowiazek placenia jej wyngarodzenia spada na ZUS?
    Czy bedzie to 100% wynagrodzenia?
    Jak powinna postapic kobieta w takim przypadku?
    Jakie dokumenty zlozyc, kogo poinformowac ?
    I jak wyglada sprawa zasilku macierzynskiego w takiej sytucji?
    Prosze o informacje...

    Pozdrawiam wszyustkich goraco
    Magda