  • 1. Data: 2010-06-29 16:00:21
    Temat: [ciekawostka] Australijska ustawa o VAT
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    http://www.comlaw.gov.au/comlaw/management.nsf/looku
    pindexpagesbyid/IP200401808?OpenDocument
    http://www.comlaw.gov.au/ComLaw/Legislation/ActCompi
    lation1.nsf/framelodgmentattachments/7DACDF22C4BDBC4
    BCA25773D00171905

    Nie da się tak ładnie pisać ustaw (i udostępniać ich tekstów jednolitych)
    u nas?

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-06-29 16:15:44
    Temat: Re: [ciekawostka] Australijska ustawa o VAT
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomek,

    Tuesday, June 29, 2010, 6:00:21 PM, you wrote:

> [...]
    BCA25773D00171905

    > Nie da się tak ładnie pisać ustaw (i udostępniać ich tekstów jednolitych)

    Ładnie? FF ma problem z interpretacją robali :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-06-29 18:17:45
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-06-2010 o 18:15:44 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    napisał(a):

    pindexpagesbyid/IP200401808?OpenDocument
    lation1.nsf/framelodgmentattachments/7DACDF22C4BDBC4
    BCA25773D00171905

    > Ładnie? FF ma problem z interpretacją robali :(

    :) Nie zauważyłem, nie używam FF. W każdym razie UTF-8 pomaga.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-06-29 21:20:59
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    BCA25773D00171905

    > Nie da się tak ładnie pisać ustaw (i udostępniać ich tekstów jednolitych)

    i PDF w wersji 1.4, czyli zjadliwy dla starszych systemów (Windows)

    andy_nek

  • 5. Data: 2010-06-30 09:37:42
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    heh...tamto az milo czytac......

  • 6. Data: 2010-06-30 10:34:15
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-06-30 11:37, Michał Gut wrote:
    > heh...tamto az milo czytac......

    Mając na uwadze, że ta ustawa ma 500++ stron to jednak będę się upierał
    iż mają zdecydowanie zbyt wysokie diety w tym ichniejszym parlamencie.

    Piotrek

  • 7. Data: 2010-06-30 14:25:19
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-06-2010 o 12:34:15 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Mając na uwadze, że ta ustawa ma 500++ stron to jednak będę się upierał
    > iż mają zdecydowanie zbyt wysokie diety w tym ichniejszym parlamencie.

    Zgadza się, ale jak się przyjrzysz, to ma to te 500 stron z dwóch powodów
    - luźnego stylu w jakim jest pisana (przejrzyste akapity, wyjaśnienia
    etc), oraz tego, że od strony 86 są wylistowane zwolnienia i przepisy
    szczególne, z których może 5% dotyczy Ciebie czy mnie - można to odsiać po
    tytułach sekcji. A lektura do strony 86 (którą zaliczyłem z ciekawości)
    jest przyjemnością, porównując do lektury naszej lokalnej twórczości.

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2010-07-01 07:09:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    bo nadal w polsce jestes petentem a nie klientem czy obywatelem panstwa.
    pokuta ze starych lat

  • 9. Data: 2010-07-01 11:26:13
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Gdyby ustawa była prosta, to by Modzelewski nie robił milionów na doradztwie.

    -----

  • 10. Data: 2010-07-05 21:33:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jun 2010 18:00:21 +0200, Tomek wrote:
> [...]
    4BCA25773D00171905

    >Nie da się tak ładnie pisać ustaw (i udostępniać ich tekstów jednolitych)

    Przeciez sa udostepniane teksty jednolite.

    Ladnie napisana ustawa ? A sprzedaz programu [licencji] w sklepie
    internetowym jak sie rozlicza ? :-)

    A jak sie placi vat od sprowadzonego samochodu na prywatny uzytek ?

    A jaki maja wzor pozwalajacy odliczyc vat od sluzbowego samochodu ?

    I jak sie po kangurzemu nazywa "kasa fiskalna" :-)

    J.