  • 1. Data: 2004-06-01 06:45:04
    Temat: ciężarowy->osobowy->ciężarowy
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Witam,

    Mam szczęście posiadać środek trwały "ciężarówkę z kratką" (toyota). Teraz
    myślę o zdjęciu kratki (300 zł), bo i tak VATu od benzyny nie można
    odliczyć. Teraz takie pytanie - jakby daj Boże ;) zmienili przepisy, że od
    kratkowanych cieżarówek będzie można odliczać VAT, czy będzie prawna
    możliwość przerobienia osobówki na ciężarówkę (wg przepisów na dzień
    dzisiejszy)?

    Auto ma fabryczną homologację na ciężarówkę.

    --
    WWWojtas

  • 2. Data: 2004-06-01 07:04:16
    Temat: Re: ciężarowy->osobowy->ciężarowy
    Od: "Chandler" <c...@o...pl>

    Ten temat pojawia sie od kilku tygodni. Czy jesteś jednak pewny, że możesz
    zdjąć kratkę ?
    Tak naprawdę nikt tu jeszcze tego nie potwierdził.

    --
    _____________________________

    Marcin
    GG: 472365
    _____________________________
    Użytkownik "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9h9b5$892$1@news.onet.pl...

  • 3. Data: 2004-06-01 10:32:59
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Chandler" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ten temat pojawia sie od kilku tygodni. Czy jesteś jednak pewny, że możesz
    > zdjąć kratkę ?
    > Tak naprawdę nikt tu jeszcze tego nie potwierdził.

    Są firmy, które to robią. Akurat nie odliczyłem VAT przy zakupie, więc z tym
    nie mam problemu.

    A w ogóle o jakich problemach tu mówimy?

    --
    WWWojtas