  • 1. Data: 2004-06-01 07:40:33
    Temat: problem z fv za transport
    Od: "Kurka" <n...@n...pl>

    Witam,
    z jaka stawka powinnam wystawic fakture vat za transport w przypadku gdy:
    -jestem polskim przewoznikiem
    -swiadcze usluge transportowa na rzecz polskiej spedycji
    -ladunek byl przewieziony przeze mnie na odcinku niemcy-polska
    -pozniej ladunek zostal przeladowany na granicy z ukraina i pojechal dalej,
    ale ja juz tej uslugi nie swiadczylam.
    Na FV bede miala wyszczegolniony transport niemcy-polska, na CMR miejsce
    przeznaczenia: Ukraina. Wg mnie ja powinnam wystawic fv ze stawka 22% dla
    spedycji, jednakze ksiegowy firmy spedycyjnej upiera sie, ze ze stawka 0%,
    poniewaz dla nich jest to tzw tranzyt. Kto ma racje, bo ja jestem coraz
    bardziej zielona i zamotana jezeli chodzi o nowa ustawe o VAT....
    Dziekuje za pomoc
    Pozdrawiam
    Kurka