  • 1. Data: 2003-08-19 09:30:19
    Temat: clo
    Od: "MauaM" <m...@d...pl>

    witam
    dostalam paczke z USA, od osoby prywatnej, w ktorej znajduja sie probki
    kosmetykow i ok. 30 sztuk roznych malych kosmetyczek (uzywanych)
    zadeklarowana wartosc przesylki to $25 (faktycznie jest warta troche wiecej)
    paczka zostala otwarta na cle i jej zawartosc uznano za handlowa
    teraz mam sie zglosic do urzedu
    i chcialabym wiedziec co mnie czeka?
    czy mam szanse przekonac celnika, ze zawartosc paczki nie jest przeznaczona
    na sprzedaz?
    jesli nie to na jakiej podstawie wylicza wartosc celna?
    ile mnie to bedzie kosztowac?
    z gory dziekuje za pomoc
    Maua

  • 2. Data: 2003-08-19 12:12:16
    Temat: Re: clo
    Od: "MauaM" <m...@d...pl>

    Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przeznaczona
    > na sprzedaz?
    > jesli nie to na jakiej podstawie wylicza wartosc celna?

    Nkkt mi nic nie podpowie?