  • 1. Data: 2002-03-21 14:53:33
    Temat: co jesli nie przyslali mi PIT'u???
    Od: "aleksandra" <a...@g...3d.pl>

    witam wszystkich.

    w ubieglym roku zarobilam w pewnej firmie na umowe o dzielo z przekazaniem
    praw autorskich 270zl brutto. czy ta firma ma obowiazek przeslac mi pit? czy
    moze w zwiazku z tym, ze ta suma sie miesci w granicach kwoty wolnej od
    podatku takiego obowiazku nie posiadaja?
    jak dotad nie dostalam od nich pitu, zeby bylo weselej firma ta oglosila
    upadlosc w ubieglym roku, wiec jakby co to moge szukac wiatru w polu.. co
    moge zrobic z takim fantem?
    (zaznaczam, ze moje calkowite dochody za zeszly rok przekroczyly kwote wolna
    od podatku, wiec rozliczyc sie musze)

    z gory wielkie dzieki z pomoc i pozdrawiam,
    ola

  • 2. Data: 2002-03-22 11:57:57
    Temat: Re: co jesli nie przyslali mi PIT'u???
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Maja obowiązek wysłać do 15-03-2002 no chyba ze nie była to jedna umowa a
    kilka i zapłaciki ryczałtem.

  • 3. Data: 2002-03-22 13:24:25
    Od: "aleksandra" <a...@g...3d.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Maja obowiązek wysłać do 15-03-2002 no chyba ze nie była to jedna umowa a
    > kilka i zapłaciki ryczałtem.

    aha. dzieki. to byla jedna umowa.

    pozdrawiam,
    ola