  • 1. Data: 2002-02-20 12:25:25
    Temat: cos dobrego na KPiR?
    Od: "Viola" <v...@i...pl>

    Poszukuję dobrego programu na KPiR. Najlepiej z modułem do rozrachunków itp.

    Czy szanowni grupowicze mogą coś polecić?

    Wszelkie info proszę kierować na v...@i...pl

    Z góry dziękuję

    Viola Kłobuch

  • 2. Data: 2002-02-21 06:50:13
    Temat: Re: cos dobrego na KPiR?
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Użytkownik "Viola" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję dobrego programu na KPiR. Najlepiej z modułem do rozrachunków
    itp.

    > Czy szanowni grupowicze mogą coś polecić?
    >
    > Wszelkie info proszę kierować na v...@i...pl

    Proszę o odpowiedź na grupę, ja też jestem zainteresowany Waszymi opiniami.
    Mam już trochę opinii (dzięki Maddy!), ale dobrze byłoby mieć więcej :-)

    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #

  • 3. Data: 2002-02-21 10:32:06
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    > Proszę o odpowiedź na grupę, ja też jestem zainteresowany Waszymi
    opiniami.
    > Mam już trochę opinii (dzięki Maddy!), ale dobrze byłoby mieć więcej :-)

    Ponieważ reprezentuję firmę, która proponuje swoje rozwiązanie w tym
    temacie, to proszę o wyrozumiałość za moje "trzy grosze" w tej dyskusji...

    Proszę zapoznać się z programem Księga Express http://tgsoft.pl/kpir.htm
    Wersję instalacyjną można pobrać tutaj:
    http://programy.tgsoft.pl/setup_ke.exe

    Mimo iż program nie osiągnął jeszcze swojego pierwszego wydania (numeru 1),
    to stosunek możliwości i jakości wykonania do ceny czyni go (chyba)
    najlepszą ofertą na rynku. Jeżeli jeszcze nie, to z pewnością taką będzie
    :-)

    Oto lista zmian, które już zostały wykonane
    http://www.tgsoft.pl/kpir.htm#Zmiany Proszę zwrócić uwagę na szybki rozwój
    programu, jego początki to październik 2001.
    Wszystkie aktualizacje dla zarejestrowanych użytkowników (w wersji 0.x.xx
    oraz 1.x.xx) są bezpłatne.

    Użytkownicy programu mają dostęp do wewnętrznej listy dyskusyjnej, gdzie
    mogą uzyskać pomoc lub zgłosić swój problem. Wszelkie propozycje rozwoju
    programu zgłaszane przez użytkowników są szybko realizowane.

    Nie trać czasu na dalsze poszukiwania...

    Tadeusz Gołębiowski

  • 4. Data: 2002-02-21 11:54:03
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Feb 2002, Tadeusz Golebiowski wrote:
    [...]
    >+ Oto lista zmian, które już zostały wykonane
    >+ http://www.tgsoft.pl/kpir.htm#Zmiany

    O, jest deklaracja VAT :)
    Zaraz obejrzę (poprzednio mi tego brakowało !)

    Pozdrowienia, Gotfryd