  • 1. Data: 2002-02-11 12:11:27
    Temat: czy US zwracają już podatek za 2001r. ???
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    PIT złożony 04 stycznia br. , kiedy można spodziewać się zwrotu ??? (
    Warszawa - Bemowo )
    ( mam na myśli okres krótszy niż ustawowy 3 miesięczny )
    pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2002-02-11 20:31:58
    Temat: Re: czy US zwracają już podatek za 2001r. ???
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin" <o...@o...it.pl> napisał w wiadomości

    > PIT złożony 04 stycznia br. , kiedy można spodziewać się zwrotu ???
    (Warszawa - Bemowo )
    > ( mam na myśli okres krótszy niż ustawowy 3 miesięczny )

    Wrocław:
    PIT37 04-01-2002
    magiel 11-01-2002
    wypłata 3kzł 01-02-2002

    ps. załatwiłem także zaniechanie ;-)

    --
    radar
    GG2458209

  • 3. Data: 2002-02-13 06:54:58
    Od: <k...@y...com>

    > PIT złożony 04 stycznia br. , kiedy można spodziewać się zwrotu ??? (
    > Warszawa - Bemowo )
    > ( mam na myśli okres krótszy niż ustawowy 3 miesięczny )

    US Bielsk Podlaski
    PIT wyslany: 14.01.2002
    Wyjasnienia: 28.01.2002
    Zwrot 10k: 29.01.2002