  • 1. Data: 2004-04-28 14:24:07
    Temat: czy dobrze ksieguje (bilans mi sie nie zgadza)
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    zobowiazania z tytulu podatku dochodowego -> KAPITAL OBCY-zobowiazania
    krotkoterminowe-zobow. z tytulu podatkow

    Obligacje panstwowe o term. wykupu 24 m-ce -> Majatek trwaly - finansowy
    majatek trwaly - papiery wartosciowe

    Obl. panstwowe o term. wyk. 12 m-cy -> Majatek obrotowy - pap. wartosciowe
    przeznaczone do obrotu

    pozyczka udzielona o term. zwrotu 18 m-cy ->KAPITAL OBCY- Zobowiazania
    dlugoterminowe - dlugoterminowe pozyczki ..

    Zadluzenia wobec Polksiego banku Inwestycyjnego z tyt. zaciagnietego kredytu
    o term splaty 36 m-cy -> KAPITAL OBCY-Zobowiazania
    dlugoterminowe-dlugoterminowe kredyty bankowe

    (jest wiele innych jednak watpliosci mam jedynie do tych) Robilem bilans na
    2 lata, z jednego roku wyszlo, a z drugiego nie, choc
    pozycje byly te same tylko inne kwoty. :((

    P.