  • 1. Data: 2005-07-22 15:44:36
    Temat: czy mogę odliczyć lustra?
    Od: "Bridget" <b...@T...pl>

    Witam,
    Czy można w ramach ulgi remontowej odliczyć wydatki na lustro wkomponowane w
    płytki ścienne (łazienka), przyklejone do ściany specjalnym klejem?

    Proszę o pomoc w interpretacji
    Pozdrawiam
    B.

  • 2. Data: 2005-07-22 20:00:20
    Temat: Re: czy mogę odliczyć lustra?
    Od: TwojaKsiegowa <b...@T...pl>

    Bridget wrote:

> [...]
    > płytki ścienne (łazienka), przyklejone do ściany specjalnym klejem?
    >
    >ja uważam, ze można jeżeli lustro zostało wkomponowane na stałe w
    płytki ścienne ...przejrzyj jeszcze załącznik nr 2 do rozporządzenia
    Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 grudnia 1996
    r. w sprawie określenia rodzajów wydatków na remont i modernizację
    budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego, o które zmniejsza się
    podatek dochodowy (Dz. U. nr 156 poz. 788)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-07-23 09:48:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Jul 2005, TwojaKsiegowa wrote:
    [...]
    > płytki ścienne ...przejrzyj jeszcze załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra
    > Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 grudnia 1996 r. w sprawie

    Nie krzyczeć po mnie poproszę... ale nie było to rozporządzenie uchylone
    "krótszą" listą w innym rozporządzeniu ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-07-25 10:48:21
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    > Nie krzyczeć po mnie poproszę... ale nie było to rozporządzenie uchylone
    > "krótszą" listą w innym rozporządzeniu ?

    Chyba przez ustawę z dnia 12 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o podatku
    dochodowym od osób fizycznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2003 nr
    202 poz. 1956)

    --
    Pozdrawiam

    [księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS]