  • 1. Data: 2005-07-22 13:50:40
    Temat: odliczanie od podatku internetu
    Od: "Marcin" <s...@g...pl>

    Witam
    Czy jak jestem osobą prywatną i bede chciał sobie odliczyc internet od
    podatku na koniec roku to czy na fakturach vat musi być mój NIP ?

    Pozrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-07-22 15:43:33
    Temat: Re: odliczanie od podatku internetu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Marcin <s...@g...pl>
    w wiadomości <news:dbqtjd$pl6$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > Witam
    > Czy jak jestem osobą prywatną i bede chciał sobie odliczyc internet od
    > podatku na koniec roku to czy na fakturach vat musi być mój NIP ?

    Nie

    PS
    Zostałeś tu skierowany z pl.internet.pomoc, więc uszanuj prośbę którą tam
    dostałeś i skonfiguruj OE

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2005-07-22 20:24:07
    Od: "Marcin" <s...@g...pl>

    > Zostałeś tu skierowany z pl.internet.pomoc, więc uszanuj prośbę którą tam
    > dostałeś i skonfiguruj OE

    Skonfigurowałem. Coś dalej nie tak?

  • 4. Data: 2005-07-22 20:33:06
    Od: "Marcin" <s...@g...pl>

> [...]

    > PS
    > Zostałeś tu skierowany z pl.internet.pomoc, więc uszanuj prośbę którą tam

    Teraz jest już ok?

  • 5. Data: 2005-07-22 20:56:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Marcin <s...@g...pl>
    w wiadomości <news:dbrl5u$348$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > Czy jak jestem osobą prywatną i bede chciał sobie odliczyc internet od
    > podatku na koniec roku to czy na fakturach vat musi być mój NIP ?

    > Teraz jest już ok?

    Z deklaracją charsetu w OE tak. Niestety z cytowaniem i wycinaniem
    sygnaturek sobie nie radzisz: <http://evil.pl/pip/netykieta.html>

    FUT i CROSS z powrotem na pl.internet.pomoc (tamże idzie kopia i powinny
    pójść odpowiedzi) -- nie obawiaj się, wygląda, że Cię nie pogryzą :D (ja
    też)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]