  • 1. Data: 2003-03-31 05:47:11
    Temat: czy mozna rozliczyc jako ulga podatku dochodowego?
    Od: m...@p...onet.pl

    czy mozna stosowac ulge z tytułu :
    1. oplaty za uprawnienia budowlane ??? jako doksztalcanie chyba?

    2. wydatki na remont nie poparte faktura a tylko rachunkiem z kasy fiskalnej
    (bez mojego nazwiska , adresu ...) ??

    3. wydatki na wykonanie oswietlenia w lazience w ramach remontu - faktura na
    transformator oprawy halogenów, zarowki halogenowe ?

  • 2. Data: 2003-04-10 08:25:17
    Temat: Re: czy mozna rozliczyc ?
    Od: m...@p...onet.pl

    nikt nie wie ???
    chcialbym jeascze dorzucic pytanie w ktorym miejscu foormularza Pit O odlczyc
    darowizne na szpital ? od dochodu czy od podatku ? i wjakiej wysokosci? %

  • 3. Data: 2003-04-10 09:52:34
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > nikt nie wie ???
    > chcialbym jeascze dorzucic pytanie w ktorym miejscu foormularza Pit O
    odlczyc
    > darowizne na szpital ? od dochodu czy od podatku ? i wjakiej wysokosci? %

    darowizny odliczasz od przychodu/ dochodu spójrz na PIT-O

    nie możesz odliczyć wydatków na podstawie wydruku z kasy fiskalnej

    Reszta nie bardzo wiem więc nie odpowiadam może coś pogmatfałam ale coś mam
    kłopoty z koncentracją
    Wiola