  • 1. Data: 2003-03-19 09:21:19
    Temat: czy odlicza się VAT?
    Od: "Dorota Born" <d...@l...pl>

    Czy można odliczać VAT od :
    1. Zakupionej odzieży ochronej dla pracowników ?
    2. Zakupionych napoi typu woda mineralna, herbata - również dla pracowników
    ?

    Pozdrawiam, oraz czekam na dobrą duszę, która odpowie mi na te pytania.

  • 2. Data: 2003-03-19 09:34:18
    Temat: Re: czy odlicza się VAT?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Dorota Born" <d...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracowników
    > ?
    >

    > Pozdrawiam, oraz czekam na dobrą duszę, która odpowie mi na te pytania.
    Co do odzieży to wydawanie odzieży wynika z przepisów bhp i rozumiem że jest
    to użytku wewnętrznego więc nie wydania na zewnątrz więc odliczasz Vat i
    robisz faktury wewnętrznej .
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-19 09:45:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 19-03-2003 10:34, Użytkownik Wiola Pikorska napisał:
> [...]
    > to użytku wewnętrznego więc nie wydania na zewnątrz więc odliczasz Vat i

    Tam chyba "nie" zabrakło.
    Powinno byc "nie robisz faktury wewnętrznej" ;-)

    A napoje, kawa, herbata dla pracowników, o ile jest przeznaczona do
    spozycia na miejscu - VAT odliczasz i zapominasz o sprawie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-03-19 10:06:39
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    >
    > A napoje, kawa, herbata dla pracowników, o ile jest przeznaczona do
    > spozycia na miejscu - VAT odliczasz i zapominasz o sprawie.

    Dokładnie tak lubie zjadać litery słowa a rano już szczególnie to zamiast
    śniadnia.Ale przepraszam bo brak tego słowa całkiem zmienia stwierdzenie.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-03-20 09:51:42
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > A napoje, kawa, herbata dla pracowników, o ile jest przeznaczona do
    > spozycia na miejscu - VAT odliczasz i zapominasz o sprawie.

    Czy napoje tylko typu woda mineralna czy rozumiane szerzej? Typu cola, soki
    itd.

    Adam

  • 6. Data: 2003-03-20 12:28:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 20-03-2003 10:51, Użytkownik Adamski napisał:

    > Czy napoje tylko typu woda mineralna czy rozumiane szerzej? Typu cola, soki
    > itd.

    Hmm... z mojego doświadczenia - UD nie czepia sie o wodę, soki, nawet
    mleko do kawy. Wszystko przechodziło bez problemu - raz tylko inspektor
    z UKS przeszedł sie po pokojach i sytał pare osób czy firma zapewnia
    kawę, herbate i soki (może dla tego że kuchnia była za sekretariatem i
    nie sprawiała wrażenia "pracowniczej" a "reprezentacyjnej" :-) )
    Nigdy nie próbowałam z colą.
    Ale gdyby ktoś miał doświadczenia to chętnie posłucham.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl