  • 1. Data: 2005-06-11 10:55:35
    Temat: czy to jest dochód??
    Od: "Prezes ;)" <s...@s...nl>

    Składam wniosek o stypendium socjalne na uczelni, proszą mnie abym
    wykazał wszystkie dochody ordziny i tu rodzi się pytanie czy świadczenia
    socajalne (rodzinne, zasiłek wychowawczy itp) też wykazuję jako dochód??
    --
    pozrdawiam
    Prezes ;)

  • 2. Data: 2005-06-11 13:09:36
    Temat: Re: czy to jest dochód??
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Prezes ;) wrote:
    > Składam wniosek o stypendium socjalne na uczelni, proszą mnie abym
    > wykazał wszystkie dochody ordziny i tu rodzi się pytanie czy świadczenia
    > socajalne (rodzinne, zasiłek wychowawczy itp) też wykazuję jako dochód??

    był to post jak ktoś stracił stypendium bo czegoś tam nie wykazał.
    więc lepiej wykaż wszystko, co byś potem nie musiał oddawać,
    ewentualnie zrób dwie wersje, niech pani na uczelni sobie wybierze.

  • 3. Data: 2005-06-11 18:03:27
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Prezes ;) napisał(a):
    > Składam wniosek o stypendium socjalne na uczelni, proszą mnie abym
    > wykazał wszystkie dochody ordziny i tu rodzi się pytanie czy świadczenia
    > socajalne (rodzinne, zasiłek wychowawczy itp) też wykazuję jako dochód??
    Zapytaj sie na uczelni.
    Na Politechnice Lodzkiej liczy sie kazdy dochod - wychowawczy, rodzinny
    (jak nie ma, to trzeba dac zaswiadczenie z zakladu pracy ze sie nie
    otrzymuje, inaczej i tak nalicza) nawet stypendium doktoranckie
    (nieopodatkowane, ktorego zadne banki czy inne instytucje nie uznaja za
    dochod)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-06-11 19:25:37
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Prezes ;) napisał(a) w wiadomości: ...
    >Składam wniosek o stypendium socjalne na uczelni, proszą mnie abym
    >wykazał wszystkie dochody ordziny i tu rodzi się pytanie czy świadczenia
    >socajalne (rodzinne, zasiłek wychowawczy itp) też wykazuję jako dochód??

    Zapytać w dziekanacie, a i tak nie będą pewnie wiedzieli.

    Ok. 10 lat temu na PW była ciekawostka: należało wykazać dochody całej
    rodziny ale bez ew. własnych studenta. A zdarzało się, że student miał
    dochody (legalne, nie z pracy na czarno) wyższe niż rodzice razem.

    Arek

  • 5. Data: 2005-06-12 04:23:50
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    a w jaki sposob wykazuje sie dochody, albo przez pita, albo z zakladu
    pracy, uczelnia nie ma mozliwosci sprawdzic czy otrzymujesz jakiekolwiek
    swiadczenia socjalne typu zasilek, bo nie jest to uwzgledniane w pitach
    ;) zreszta jest nawet text ustawy o podatkach ktory mowi ze taka kasa to
    nie dochod i sie jej nie uwzglednia

  • 6. Data: 2005-06-12 11:18:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Harry wrote:
> [...]
    > swiadczenia socjalne typu zasilek, bo nie jest to uwzgledniane w pitach
    > ;) zreszta jest nawet text ustawy o podatkach ktory mowi ze taka kasa to

    ustawa mówi, że tego nie uwzględnia się w podatkach, a nie, że to nie
    jest dochód. To dwie różne sprawy.