  • 31. Data: 2007-01-09 22:12:25
    Temat: Re: czy to koniec metody kasowej przy KPIR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Jan 2007, t wrote:

    > Jak coś wycinać to cały człon a nie pół członu

    Otóż uważam że wycianie całego członu jest równie nieuprawnione, jak
    wycinanie połowy członu :)

    > Nie jestem pewien na 100% czy to się trzyma kupy, ale nie przekonuje mnie
    > Twoje wyjasnienie Gotfrydzie ;)

    Przyjęto :)
    No nic, pewnie za 2 lata będą pierwsze wyroki NSA na ten temat :]

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2007-01-09 22:14:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Jan 2007, Renegat wrote:

    > Jeżeli przyjmiemy, że art. 22 ust. 6b pdof odnosi się tylko do ust. 6, to w
    > takim razie ci, którzy nie wybiorą zasad wynikających z ust. 6 będą musieli
    > stosowali zasadę z art. 22 ust. 4 pdof,

    To się zgadza.

    > a to by oznaczało, że dalej nie
    > będzie do końca wiadomo, czy dla uznania kosztu za poniesiony wystarczy jego
    > zarachowanie czy faktyczna zapłata?

    No a tu mamy osobny problem - z definicją "poniesienia kosztu".

    > Na marginesie dodam, że dzisiaj znowóż dzwoniłem do KIP i dzisiaj trafiłem
    > na Panienkę, która uznała, że art. 22 ust. 6b pdof odnosi się do wszystkich
    > prowadzących KPiR.

    :)
    Wcale się nie dziwię że ludzie tęsknili za cesarzem - jak mieli tego
    szpeca od ustaw na przykład...

    pzdr, Gotfryd