  • 1. Data: 2007-01-10 07:53:56
    Temat: czy to zawsze musi być takie w..wiajace
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Raz na 3 miesiacu musze zajrzec na strone
    http://e-inspektorat.zus.pl/strony.asp?id_profilu=1&
    pomoc=3&menu=5&id_strony=202
    aby zobaczyc aktualna kwote
    'Kwota przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego ub. chorobowego'
    no i wyskakuje
    The page cannot be found
    :(
    na 2-3 innych stronach gdzie patrzylem nie maja jeszcze swiezych
    :)
    ma ktos pod reka
    abym 'sporzadzil'
    wydrukowal
    wyslal
    wplacil i zapomnial na miesiac o zusie
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    smal

  • 2. Data: 2007-01-10 07:58:26
    Temat: Re: czy to zawsze musi byae takie w..wiajace
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 10-01-2007 o 08:53:56 _hehehe <s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > The page cannot be found
    > :(
    > na 2-3 innych stronach gdzie patrzylem nie maja jeszcze swiezych

    pit.pl -> wskaźniki

  • 3. Data: 2007-01-10 08:01:41
    Temat: Re: czy to zawsze musi być takie w..wiajace
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pomoc=3&menu=5&id_strony=202
    > aby zobaczyc aktualna kwote
    > 'Kwota przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego ub. chorobowego'
    :)
    chodzi mi o III kwartal 2006 bo o to wola PLATNIK
    :)

  • 4. Data: 2007-01-10 08:08:32
    Od: michalina <m...@n...vp.pl>

    _hehehe napisał(a):

    > :)
    > chodzi mi o III kwartal 2006 bo o to wola PLATNIK
    > :)
    > z pozdrowieniami i usmiechami
    > smal

    Mam zanotowane średnia w III kwartale wynosi 2464,66zł
    pozdrawiam
    michalina

  • 5. Data: 2007-01-10 08:09:30
    Temat: Re: czy to zawsze musi bya takie w..wiajace
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 10-01-2007 o 08:53:56 _hehehe <s...@s...pl> napisał(a):

    > pit.pl -> wskaźniki

    dziekuje
    znalazlem za III 2'464,66 zł
    :)
    zawsze zaczynam od tej strony oidpalajac PLATNIKA
    :)
    nie wiedzialem
    ze jest tam rowniez ten wskaznik bo szukalem go zawsze na stronach ZUS
    :)
    wyliaczam
    drukuje
    wplacam
    i zapominam
    :)
    jak zauwazylem na PIT.pl
    cos znowu od stycznia poszlo w gore
    bo skladka zdrowotna za styczen wieksza od grudniowej
    ?
    ale tym za miesiac sie zajmne
    :))))))))))

  • 6. Data: 2007-01-10 08:17:10
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "michalina" <m...@n...vp.pl> napisał w wiadomości
    > _hehehe napisał(a):
    > Mam zanotowane średnia w III kwartale wynosi 2464,66zł
    > pozdrawiam
    :)
    witaj 'ogrodowo' Michalinko
    :)
    spadam odstresowac sie po ZUSach na Ponderoze
    :)
    w sumie nie ma zlego co by na dobre nie wychodzilo
    aby przeszlo mi to starczy pary na przekopanie porzadnego zagonu
    :))))))))))))))))))))))))

  • 7. Data: 2007-01-10 08:55:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Jan 2007, _hehehe wrote:

    > jak zauwazylem na PIT.pl
    > cos znowu od stycznia poszlo w gore
    > bo skladka zdrowotna za styczen wieksza od grudniowej ?

    Primo poszło - przecież każdego roku podatek nam rośnie o ćwierć
    procenta :( (w postaci wzrostu składki "nieodliczalnej").
    I do tego jest "normalnie" zmiana - każdego roku tak jest (zwyczajowo
    później jest niewielkie wahnięcie w dół), bo zdrowotne jest liczone
    od "wypłat wraz z nagrodami", a są jeszcze branże w których wypłacane
    są 13. czy 14. pensje.

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2007-01-10 11:51:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Primo poszło - przecież każdego roku podatek nam rośnie o ćwierć
    > procenta :( (w postaci wzrostu składki "nieodliczalnej").

    w ten sposób za jakis czas bedziemy oddacwa 120% pensji... :)))
    BTW trzeba złozyc DRA w zwiazku z ta zmiana? (DG 1-osobowa)?

    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
    dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.

  • 9. Data: 2007-01-10 12:17:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 11:51:06 +0000, Budzik napisał(a):

    > BTW trzeba złozyc DRA w zwiazku z ta zmiana? (DG 1-osobowa)?

    Zapewne tak jak w latach poprzednich. Według informacji od pracowników ZUS
    nie trzeba składać, bo system komputerowy sam wygeneruje. Według ustawy
    trzeba.