  • 1. Data: 2004-11-08 17:15:40
    Temat: czym się różnią okna od....?
    Od: "ewa" <r...@o...pl>

    innych materiałów wykorzystywanych w budownictwie? Wszustkie media trąbią o
    oknach i 7% vacie a co z pozostałymi sprzętami? Mam nadzieję, że te okna
    staną się niedługo wręcz przysłowiowe....
    Chociaż nigdy nic nie wiadomo z naszymi (p) osłami....
    będziemy mieli osobne rozporządzenia do okien i osobne do np sedesów...

    pozdrawiam
    ewka

  • 2. Data: 2004-11-08 17:33:17
    Temat: Re: czym się różnią okna od....?
    Od: f45 <f...@p...onet.pl>

    ewa napisał(a):

> [...]
    > Chociaż nigdy nic nie wiadomo z naszymi (p) osłami....
    > będziemy mieli osobne rozporządzenia do okien i osobne do np sedesów...

    sedes też mozesz sprzedać z zamontowaniem pobierając 7% vat.
    Klamkę do drzwi z zamontowaniem też z 7% vatem, blacha na dach.....

  • 3. Data: 2004-11-09 13:15:05
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    ewa pisze:

> [...]
    > Chociaż nigdy nic nie wiadomo z naszymi (p) osłami....
    > będziemy mieli osobne rozporządzenia do okien i osobne do np sedesów...

    Roznia sie tym, ze konkurencja sklonila dostawcow do "uslug montowania
    okien" z materialow wlasncyh...

    Gdy sprzedawcow sedesow docisnie tez beda sprzedawc uslugr
    "zabudowa dski sedesowej z amterialow wlasnych....
    Boguslaw