  • 1. Data: 2004-11-08 14:19:15
    Temat: Umowa o dzieło
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@l...pl>

    Witam,

    Prowadze działalność gosp. i zleciłem wykonanie projektu programu
    (+przeniesienie aut. praw majątkowych) innej osobie, osoba ta pracuje w
    innej firmie (umowa o prace, firma zupełnie z innej branży) i mam wątpliwość
    co do rodzaju umowy jaką powinienem z ta osobą podpisać, najkorzystniejsza
    była by umowa o dzieło (ZUS'u w tym przypadku by nie było, 50% koszty
    uzyskania) tylko co z VAT ?? nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi w sieci.
    (czy w takim przypadku trzeba uwzględnić VAT ? - zleceniobiorca nie prowadzi
    działalności gosp i miałby tylko jedną taką umowe w tym roku, kwota umowy
    raczej mała).

    Pozdrawiam,
    Remigiusz Weska