  • 1. Data: 2002-09-30 09:15:56
    Temat: darmowy modul/program/sth do zamiany formatu platnika w txt/tabele/sth czytelnego ?
    Od: ZdroYY <z...@a...net.usun>

    Witam !

    Chcialem przerzucic dane z pliku kdu (format jakiegos badziewia o
    nazwie Platnik) do tabel i obrobic to w czystym SQL-u
    Niestety nie bardzo kojarzę format tych plików ... Naszła mnie taka
    myśl ze może ktoś z Was robił kiedyś coś i ma jakiś sprawdzony sposób
    importu tego badziewia do jakiegoś zrozumiałego formatu i byłby gotów
    podzielić się z bratem w potrzebie ?????
    ;)))))

    a serio: istnieje moze jakis darmowy komponent/ znany powszechnie free
    kawałek kodu ktory by to realizował ???

    naprawdę nie chce mi się (brak czasu) wyważać juz raz otwartych drzwi
    i uczyc jeszcze formatu płatnika .....

    prosze o pomoc

    grzesiek
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: zdroj(at)btsnet.com.pl , GSM/SMS: +48 607202909 , #GG76829

  • 2. Data: 2002-09-30 09:39:31
    Od: "Remek" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "ZdroYY" <z...@a...net.usun> napisał w wiadomości
> [...]
    > kawałek kodu ktory by to realizował ???
    >

    > naprawdę nie chce mi się (brak czasu) wyważać juz raz otwartych drzwi

    dokumenty płatnika są w SGML'u (bynajmniej nie jest to badziwie płatnika), i
    są w bardzo czytelnym formacie, KDU nie rozparsujesz do jednego pliku
    tekstowego, to cała baza danych, z tabelami, relacjami, itd... proponuję
    poczytać np o XML'u i użyć np darmowego Xerces'a. Definicja dokumentu KEDU
    znajduje się w pliku *.DTD natomiast dane w pliku *.KDU

    Remek
    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586

  • 3. Data: 2002-09-30 09:44:02
    Od: "Remek" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "Remek" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poczytać np o XML'u i użyć np darmowego Xerces'a. Definicja dokumentu KEDU
    > znajduje się w pliku *.DTD natomiast dane w pliku *.KDU

    Z tymi "tabelami" to w przenośni, ten dokument jest bardziej "obiektowy".

    Remek

  • 4. Data: 2002-09-30 14:01:17
    Od: ZdroYY <z...@a...net.usun>

    On Mon, 30 Sep 2002 11:44:02 +0200, "Remek" <r...@s...com.pl> wrote:

> [...]

    Dzieki za dobre podpowiedzi ale zdesperowany postanowiłem napisać to
    sobie samemu ;) Co tez uczyniłem ;) Tak czy onaczej dzięki za
    wskazówki ;)
    Jakby kogos to interesiło to walić na priv ;)

    grzesiek
    // slave to (*,, ,,) Jessi and (*,, ,,) Puszek