  • 1. Data: 2002-09-30 09:44:51
    Temat: karta podatkowa
    Od: "ND" <n...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    Zwracam sie do Was z zapytaniem, czy bedac z zawodu
    informatykiem-programista i zakladajac dzialalnosc gospodarcza, mozna sie
    rozliczac na zasadach karty podatkowej? Jezeli praca polega na rozwijaniu i
    utrzymywaniu programow pisanych wewnatrz firmy i przeznaczonych do jej
    obslugi, to pod ktory zakres dzialalnosci uslugowej wyszczegolniony w karcie
    podatkowej mozna zaliczyc owa prace. Jezeli ktos moglby mi przyblizyc
    dokladniej tego typu przypadek i jak to wyglada od strony prawnej, bede
    bardzo wdzieczny.

    Pozdrawiam,
    --
    NorbertD
    n...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-09-30 13:49:13
    Temat: Re: karta podatkowa
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Sep 2002, ND wrote:

> [...]
    >+ informatykiem-programista i zakladajac dzialalnosc gospodarcza, mozna sie
    >+ rozliczac na zasadach karty podatkowej?

    Sądzę że nie.
    Na inforze AFAIR nie ma, ale na www.hoga.pl powinieneś
    znaleźć ustawę o podatkach ryczałtowych - i tam jest
    tabelka "co wolno" - zarówno na karcie jak i ryczałcie
    "proporcjonalnym".

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-10-01 08:27:59
    Od: "ND" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > znaleźć ustawę o podatkach ryczałtowych - i tam jest
    > tabelka "co wolno" - zarówno na karcie jak i ryczałcie

    W tabelce znalazlem punkt - "naprawa i konserwacja urzadzen elektronicznych
    [naprawa i konserwacja komputerow i urzadzen pomocniczych]". Najbardziej
    zblizone, ale i tak zbyt odlegle od wlasciwego profilu planowanej
    dzialalnosci.
    W kazdym razie dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Norbert