  • 1. Data: 2005-01-19 15:14:02
    Temat: darowizna?
    Od: Piotr Zdziechowiak <p...@s...zdziechowiak.pl>

    Witam!

    Sprawa wygląda następująco:
    Na zlecenie klienta, na podstawie umowy, mam stworzyć program
    komputerowy. Umowa opiewa na stworzenie wdrożenie i przekazanie praw
    autorskich oraz utrzymanie nadzoru autorskiego nad aplikacją. Nadzór taki
    miałby polegać na rozwijaniu aplikacji zgodnie z rosnącymi wymaganiami.
    Klient domaga się, aby w umowie zapisać, że zmiany do aplikacji będą
    wprowadzane przeze mnie, ale będą płatne tylko pod warunkiem
    przekroczenia pewnej ich wartości. Czy zmiany, które będę musiał dokonać
    a nie będą przekraczały tej ustalonej wartości, będą rozumiane jako
    darowizna na rzecz klienta?

    ====
    = Piotr Zdziechowiak =
    = =
    = Do budzenia mam zone. Nie po to tyle pieniedzy w nią =
    = wsadziłem, by mnie teraz jakies ustrojstwo dręczylo. =
    = piotr (at) zdziechowiak.pl =
    = [JID: mortar(at)chrome.pl] : [GG 298063] =
    ====

  • 2. Data: 2005-01-19 20:04:58
    Temat: Re: darowizna?
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    to nie jest darowizna
    to jest część pracy wliczona w cenę

    Użytkownik "Piotr Zdziechowiak" <p...@s...zdziechowiak.pl> napisał w
    wiadomości news:csltg0$kd5$1@inews.gazeta.pl...

    ====

  • 3. Data: 2005-01-20 08:03:35
    Od: Piotr Zdziechowiak <p...@s...zdziechowiak.pl>

    Wojciech Kozłowski wrote:
    > to nie jest darowizna
    > to jest część pracy wliczona w cenę

    Czy to, że ta część pracy jest wliczona w cenę a część pracy
    przekraczająca pewną wartość nie jest, nie jest pewną rozbieżnością?