  • 1. Data: 2016-02-21 18:54:56
    Temat: darowizna a PIT
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy darowizny wpisuje sie do pitu 37?
    w które pola?

  • 2. Data: 2016-02-21 19:25:27
    Temat: Re: darowizna a PIT
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/21/2016 11:54 AM, platformowe głupki wrote:
    > czy darowizny wpisuje sie do pitu 37?
    > w które pola?

    Nie.

    a) nigdzie jak kwota łapie się na zwolnienie z podatku z powodów innych
    niz pkt b)
    b) w SD-Z2 jak darowizna łapie się na zwolnienie rodzinne
    c) w SD-3 w pozostałych przypadkach.

  • 3. Data: 2016-02-21 22:26:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-21 o 19:25, witek pisze:

    > Nie.

    Tak.

    > a) nigdzie jak kwota łapie się na zwolnienie z podatku z powodów innych
    > niz pkt b)
    > b) w SD-Z2 jak darowizna łapie się na zwolnienie rodzinne
    > c) w SD-3 w pozostałych przypadkach.

    Pit O część B
    Pit 36/37 część D

    --
    Pete

  • 4. Data: 2016-02-22 00:50:00
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/21/2016 3:26 PM, Pete wrote:

    > Tak.

    > Pit O część B
    > Pit 36/37 część D

    a w tą stronę.
    no może być,

  • 5. Data: 2016-02-22 17:47:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znaczy gdzie mam to wpisać? bo może mogę nie wpisywać?

  • 6. Data: 2016-02-22 19:03:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    > znaczy gdzie mam to wpisać?

    j.w.

    > bo może mogę nie wpisywać?

    w sensie czy się da nie wpisać, czy że nie wolno nie wpisać?

    --
    Pete

  • 7. Data: 2016-02-22 21:08:03
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/22/2016 10:47 AM, platformowe głupki wrote:
    > znaczy gdzie mam to wpisać? bo może mogę nie wpisywać?

    napisz co gdzie i ktoredy to moze cos sie da odpowiedziec.
    narazie sączysz informacje i cole przez słomkę.

  • 8. Data: 2016-02-23 17:13:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie mogę nic więcej powiedzieć, bo mnie tusk-sukces namierzy...

    zakładając, że dostałem darowiznę co mam dalej zrobić?

  • 9. Data: 2016-02-23 20:59:00
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/23/2016 10:13 AM, platformowe głupki wrote:
    > nie mogę nic więcej powiedzieć, bo mnie tusk-sukces namierzy...
    >
    > zakładając, że dostałem darowiznę co mam dalej zrobić?

    napisac od kogo w sensie pokrewienstwa, kiedy i ile.

  • 10. Data: 2016-02-24 08:36:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 23 Feb 2016 13:59:00 -0600, witek <w...@g...pl> wrote:

    >napisac od kogo w sensie pokrewienstwa, kiedy i ile.
    I w jakiej formie.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?