  • 11. Data: 2016-02-24 17:30:41
    Temat: Re: darowizna a PIT
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/24/2016 1:36 AM, WAM wrote:

    > I w jakiej formie.

    forma zalezy jeszce od ile, bo moze ponizej limitu i kiedy bo moze juz
    po rybkach i od kogo bo zachowanie formy ma znaczenie tylo przy
    zwolnieniu "w rodzinie". Dlatego nie pytałem.

  • 12. Data: 2016-02-25 16:37:03
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pytanie jest tylko takie - czy ja mam to wpisywac do pitu czy nie?

  • 13. Data: 2016-02-25 16:51:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > pytanie jest tylko takie - czy ja mam to wpisywac do pitu czy nie?

    art. 95kc

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2016-02-25 16:53:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    właściwie pytanie to nie czy mam wpisywać,
    ale kiedy muszę, a kiedy nie muszę... i będzie wilk syty i owca cała...

  • 15. Data: 2016-02-25 18:59:31
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/25/2016 9:37 AM, platformowe głupki wrote:
    > pytanie jest tylko takie - czy ja mam to wpisywac do pitu czy nie?

    w zasadzie nie, ale czasami tak.